wtorek, 16 września 2014

117. Warsztaty fotograficzne z Laurie Campbell

Laurie Campbell jest bardzo znanym fotografem skupiającym się na fotografii dzikiej przyrody. Jego zdjęcia można znaleźć między innymi w encyklopediach, książkach przyrodniczych czy kalendarzach. Kiedy dowiedziałam się, że będzie prowadził warsztaty na wyspie, w dodatku w Tarbert, czyli rzut beretem od Amhuinnsudhe, musiałam się na nie dostać. Sprawa nie była taka prosta, bo miejsca były limitowane (do 5 osób!). Kiedy okazało się, że się spóźniłam i nie ma już dla mnie miejsca, byłam bardzo zawiedziona. Na szczęście nasz sąsiad - Matt - jest przemiłym chłopakiem i tak się składa, że pracuje przy organizacji między innymi warsztatów fotograficznych i załatwił mi miejsce!

Warsztaty były po prostu cudowne! Nauczyłam się niesamowicie dużo, odkryłam nowe opcje we własnym aparacie i zrobiłam kilka naprawdę dobrych zdjęć!









Już się nie mogę doczekać jutra! Bo jutro jadę z dzieciakami do Tarbert, zawożę Młodego do croileagan, a Młodą biorę na wyprawę i jedziemy robić zdjęcia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zostawiasz komentarz, podpisz się, proszę, żebym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.