niedziela, 25 maja 2014

99. Żyć intensywniej...

Nie wiem, czy to ostatnie wydarzenia czy też po prostu taki okres w moim życiu, ale postanowiłam żyć intensywniej. Robić więcej, nie marnować czasu, korzystać z okazji, jakie na drodze stawia mi los i cieszyć się tym, co mam. Mimo że czasami czuję się, jakby wciągała mnie wielka, czarna dziura. Nie dać się przytłoczyć, doceniać to, co mam i widzieć pozytywy. Wychodzić na spacery, uśmiechać się, nawet jeśli czasami jedyne, o czym marzę to zwinięcie się w kłębek i zagrzebanie pod stosem pościeli.

W związku z nową filozofią życia, postanowiłam zacząć od zaraz. Czyli wczoraj. Najpierw wybrałam się z dzieciakami, psami i hostką na plażę!



Potem kilka godzin spędziliśmy na przyjęciu urodzinowym Katriny, koleżanki A. Wymęczeni, ale szczęśliwi, wróciliśmy do domu. Po drodze mała R. zasnęła w takiej oto pozycji. Najwyraźniej było jej wygodnie! Dziecko brudne to dziecko szczęśliwe :D


Dzisiaj za to wybrałam się... znowu na plażę! Tym razem na dłużej, lepiej przygotowana i z dużą dawką energii! Po drodze zatrzymał nas na pół godziny autokar pełen niemieckich turystów, który utknął w ślepej uliczce i nie miał jak wykręcić...


Ale udało mu się w końcu, na milion razy, zawrócić!
Wzięliśmy całą torbę smakołyków, kocyków, chusteczek i innych niezbędnych akcesoriów iiiii... Pobiegliśmy na plażę!





A po powrocie z plaży, żeby się nie nudzić i aktywnie spędzić czas, wyszłam na spacer z Wisp (która tak ładnie się do Was uśmiecha na zdjęciach powyżej).
Ponieważ nie było jeszcze żadnych zdjęć zamku, a przecież widać go zaraz po wyjściu z domu, oto prezentuję Wam Amhuinnsuidhe Castle!



Zaraz za zamkiem, wciąż na terenie posiadłości, znajduje się imponujący, przepiękny wodospad!





Dużo dzisiaj zdjęć. Przede wszystkim dlatego, że weekend był bardzo intensywny, ale i dlatego, że planuję rozpocząć 365 project i musiałam trochę potrenować, zanim się za to zabiorę.

Od 100 posta zapraszam na Projekt 365 :) !

6 komentarzy:

  1. Magiczne miejsce ! Jejku, wygląda pięknie !

    Ja też ostatnio postanowiłam robić więcej, mam nadzieję, że się uda ;)

    http://aroundblondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecę z Chopina ;) mam nadzieję , że sie połapie . :D

      Usuń
    2. Akurat jadę polskim busem , ale już sobie ogarnełam trase, więc będzie ok :D

      Usuń
  2. Haha, teraz postanowiłaś życ intensywniej? Na takim zadupiu? :P Ciężko będzie wylegując się ciągle na plaży albo spacerując wokół po tych górach :P

    (tak tak, nabijam się. widzisz co ta zazdrość robi z ludźmi)

    Aśka M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spacerowanie z trzylatkiem i dorodną roczną panną w wózku wcale nie należy do zajęć wypoczynkowych ;p. To samo tyczy się plaży ;p Spróbuj się wylegiwać, jak jedno je piasek, a drugie lata po całej plaży udając pirata ;p

      Usuń
  3. Te widoki mnie zachwycają... ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiasz komentarz, podpisz się, proszę, żebym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.